10 راهکاری که برای ثروت مندشدن برای شما عالی می باشند
جدیدترین مطالب
لینک های وب





باید قبول کنیم که پول و ثروت دست یافتنی هست و نباید به این فکر کنید که دوست شما یا برادر شما یا پدر شما در مورد این روش کاری چه نظری دارند چون قرار نیست پدر شما پولدار شود ،‌ این شما هستید که می خواهید پولدار شوید و کسی نمی تواند به اندازه ی شما از موقعیت ها استفاده کند ، در نتیجه هیچ کسی نمی تواند به اندازه ی خودتان به شما دلگرمی بدهد .

کسب درآمد داشتن و پولها را جذب کردن و افزایش دارایی هرکدام نکاتی دارد که باید از پایه روی آن ها تمرکز کنید ،‌در ادامه در مورد ۱۰۰ راهکار جالب و شنیدنی مطلبی خواهید خواند که امیدوارم همیشه به دردتان بخورد ..

با رعایت این ده راهکار و با توّجه به ندای درونی خود قادرید تا اندوخته ی مالی خود را افزایش دهید.

۱- باید بدانید چه می خواهید از آنچه که می خواهید مطمئن شوید و آگاه شوید، خیلی از ما حتّی خودمان هم نمی دانیم دقیقاً در زندگی به دنبال چه هستیم! مقدار پولی را که دوست دارید داشته باشید، تعیین کنید، برای مثال، دوست دارید، ۱۰۰ میلیون ریال پول داشته باشید، با این روش زودتر به هدف خود می رسید تا اینکه فقط بگویید من دوست دارم بیشتر پول در بیاورم.

۲- به ندای درونی خود گوش دهید هر آنچه که از ندای درونی خود می شنوید، به آن توجّه و عمل کنید. متأسفانه بیشتر ما به این مسائل اعتقادی نداریم و شاید همین حالا با خود بگویید: “من که اصلاً به این چیزها اعتقادی ندارم و نمی توانم حتّی این الهامات را از وجودم درک کنم!”، امّا حقیقت این است که این الهامات و نیروی درونی وجود دارندً و البته اگر خودتان بخواهید، شما را به طرف آنچه که می خواهید هدایت میکند.

۳- مبلغی منطقی و صریح را در ذهن خود پرورش دهید ابتدا از مبالغ کم و منطقی شروع کنید، برای مثال، ۱۰۰ میلیون ریال، هدفتان بر این باشد که در مرحله اوّل تمام تلاش خود را برای کسب این مبلغ متمرکز کنید و بعد به مبالغ بیشتر فکر کنید.

۴- اگر خیلی در درجه اوّل به پولدار شدن اهمیّتی نمی دهید، دیگر اهداف ایده آل خود را مثل، تفریح، امنیت و آزادی و …فکر کنید، در ذهن خود فرض کنید که به همه ی آنها رسیده اید و از این حس لذّت ببرید، این خود انگیزه ای می شود تا برای رسیدن به آنها به پول نیز فکر کنید و برسید.

۵- از پیروی و تعقیب دنیوی دست بردارید  شما همواره با نیروی درونی خود به خداوند متعال وصل هستید، لحظاتی را در خلوت خود سعی به ارتباط با خداوند بپردازید، از وی راهنمایی بخواهید و تقاضا کنید تا شما را در مسیر صحیح و سرشار از موفقیت، قرار دهد، طوری که بتوانید در آسایش و آرامش برای خود و اطرافیانتان مفید باشید، مطمئن باشید که جواب می گیرید.

۶- عمل کنید اینکه فقط فکر کنید و خیال کنید، کافی نیست، عمل کنید! خیلی از افراد با این که از وضعیت کنونی خود راضی نیستند و می دانند در صورت اقدام به راهی بهتر به آنچه می خواهند می رسند، امّا جرأت گامی برتر را ندارند. بنابراین شجاع باشید و عمل کنید. ترس خود مانع موفقیت است.  رالف والدو چنین می گوید: “توصیه من به جوانان این است که برای موفقیت، به آنچه که صحیح است امّا از رسیدن به آن می ترسید یا ناامید هستید، عمل کنید”، سوزان جفرز نیز معتقد است:”باید از مانع ترس عبور کنید، تا کامیاب شوید”، با تصمیمی جدّی و اوّلین گام شما برای موفّقیت، تمامی دنیا شروع به همکاری با شما می کنند و به میل شما راه می آیند.

۷- مراحل کار را در ذهن و با کلام خود زیر لب مرور کنید بطور مثال، سوالی را در مورد کسب مبلغی از مسیری خاصّ از خود بپرسید، و با خود گفتگو کنید، “اگر از این راه موفّق نشدم، تمام مسیر قبل را از ذهن خود پاک کرده و از راهی بهتر و موثر تر وارد می شوم تا بالاخره پولدار شوم”

۸-از موانع نترسید  دریا همیشه آرام نیست، زندگی هم مثل دریاست، گاهی مجبورید با دریایی موّاج و طوفانی دست و پا بزنید تا بر موانع پیروز شوید. بیشتر ما به محض شکست یا سختی، ناامید شده و از ادامه راه می ترسیم، با سرزنش و افسردگی نه تنها کاری پیش نمی برید، بلکه اوضاع شما از قبل هم بدتر می شود، همانطور که کارل ساگن می گوید:”بهتر است عوض اینکه چرا تاریک است و غر بزنید، حتّی با یک شمع کمی آنجا را روشن کنید”، یا به قول ما ایرانی ها، “ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است”.

۹- روابط و ذهن خود را خانه تکانی کنید! نه تنها در خانه، بلکه در محیط کار، اجتماع و …روابط خود را در جهت مثبت اصلاح کنید. مطمئناً هیچ کس بدون کمک و همیاری دیگران، نمی تواند به اهداف خود برسد، امّا اگر قرار باشد این ازدحام روابط بی فایده و پر سر و صدا همراه با میلیون ها انرژی منفی باشد و باعث عدم تمرکز یا تحلیل روحیه تان شوند، بهتر است حذف شوند.

۱۰- به علائق خود توجّه کنید هر کسی به چیزهایی در ذهن خود و بطور ذاتی علاقه دارد، اگر هر گام یا عمل یا هدفی را طبق آنچه که علاقه دارید و به آن عشق می ورزید، آغاز کنید، می بینید که چطور سریع تر و آسان تر به هدف خود می رسید. در واقع این خود درونی ماست که جسم ما را به طرف آن چه که لذّت می بریم و عشق می ورزیم، سوق می دهد.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکی
برچسب‌ها: کسب درآمدکسب درآمد در خانهدرآمد اینترنتی10 راهکار کسب درآمد10 راهکار برای ثروتمند شدنده راهکار پولدارشدن10 راهکار پولدارشدن

تاريخ : جمعه 12 خرداد 1396 | 1:10 | نویسنده : ATH |

101 ایده برای کسب و کارهای کوچک

ایده برای کسب و کار اینترنتی bank-daramad.loxblog

101 ایده برای کسب و کارهای کوچک و حتی کسب و کارهای خانگی :

تعمیر لوازم فنی 
مشاور کسب و کار
شمع ساز 
آب نبات ساز 
نجار
پذیرایی و خدمات
کمپوست

 

تعمیر و نگهداری کامپیوتر 
مربی کامپیوتر
تایپ
نشر رومیزی
خدمات بازاریابی مستقیم و ایمیلی
گلفروش
نویسنده مستقل
کسب و کار مغازه بستنی
جایگزینی جوهر و کارتریج 
طراح داخلی
پژوهشگر اینترنت
سازنده طلا و جواهر
سرویس رختشویی
مربی زندگی
قفل ساز
تحلیلگر تغذیه
فروشنده محصولات مراقبت از مو
مربی شخصی
عکاس
پیتزا مارکت
معلم خصوصی
برگزار کننده حرفه ای مجالس
آژانس روابط عمومی
رزومه نویسنده
مشاور فروش
کاریابی خصوصی
ارائه دهنده مراقبت ارشد
مشاور SEO
صابون ساز 
مشاور رسانه های اجتماعی
نویسنده گفتار
حسابدار مالیاتی
ارائه دهنده خدمات ترجمه
کشاورز درخت وتزئینات
تولید کننده ویدئو
دستیار مجازی
مرکز تماس مجازی
صدای بیش حرفه ای
طراحی وب سایت
برنامه ریز عروسی
مربی یوگا

ایده برای کسب و کار اینترنتی bank-daramad.loxblog

منبع : کارخانه تبدیل فکر به ثروت


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد به صورت فیزیکی
برچسب‌ها: کسب و کاراینترنتیکسب و کار اینترنتیایدهایده برای کسب و کار101 ایده

تاريخ : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | 12:0 | نویسنده : ATH |

برایان تریسی

خب کاربران عزیز ایندفعه هم باز با یک مطلب و پست جدید از وبلاگ "بانک درآمد" نیز در خدمت شما هستیم.
1.قانون علت و معلول
هر چیز به دلیلی رخ می دهد.برای هر علتی معلولی هست، و برای هر معلولی علت یا علت های بخصوصی وجود دارد ، چه از آنها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید.چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد.
2.قانون ذهن
همه ای علت ها و معلول ها ذهنی هستند.افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند.افکار شما آفریننده اند. شما تبدیل به همان چیزی می شوید که درباره ای آن بیشتر فکر می کنید.
همیشه درباره ای چیزهای فکر کنید که طالب آن هستید و از فکر کردن درباره ای چیزهایی که خواستار آن نیستید اجتناب کنید.
3.قانون عینیت یافتن ذهنیات
دنیای پیرامون شما دنیای تجلی فیزیکی دنیای درون شماست.کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه ی خود را در درون خود خلق کنید.زندگی ایده آل خود را با تمام جزئیات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید.
4.قانون رابطه ای مستقیم
زندگی بیرون شما بازتاب زندگی درونی شماست.بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک طرف و عملکرد و تجارب بیرونی شما از طرف دیگر رابطه مستقیم وجود دارد.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد به صورت فیزیکی
برچسب‌ها: کسب و کارکسب درآمد اینترنتیجمله های پند آموزبرایانتریسیبرایان تریسیجمله های از برایان تریسیجمله های پند آموز برایان تریسیقانون های برایان تریسی

تاريخ : سه شنبه 21 دی 1395 | 11:35 | نویسنده : ATH |

1-بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه مالی آنلاین است که افراد میتوانند از آن جهت ارسال یا دریافت پول به/از حساب دیگران استفاده کنند. در بسیاری جهات بیت کوین همانند شبکه های پرداخت سنتی مانند کارت اعتباری ویزا یا مستر کارت یا پیپال است. یا همانند کارتهای شتاب در کشور ما و پرداختهای کارت به کارت یا پرداخت از طریق اینترنت بانک است.

اما بیت کوین در 2 مساله اساسی با این روشهای سنتی متفاوت است.

اول اینکه بیت کوین هیچ مرکزیتی ندارد. شرکتها، موسسات یا بانکهایی که به دنبال کسب سود هستند، شبکه هایی مانند ویزا، مسترکارت،پیپال یا شبکه شتاب یا شاپرک را مدیریت می کنند. اما هیچ کسی مالک یا کنترل کننده شبکه بیت کوین نیست. بیت کوین یک ساختار فرد به فرد دارد که با صدها کامپیوتر در سرتاسر اینترنت با هم برای پردازش پرداختهای بیت کوین کار می کنند.

ساختار بدون مرکزیت بیت کوین به این معنی است که بیت کوین اولین شبکه مالی کاملا باز دنیاست. برای ایجاد یک سرویس مالی در سیستم بانکداری سنتی شما باید با یک بانک قرارداد ببندید و با قوانین دست و پا گیر و بسیار محدود کننده ای روبه رو شوید. شبکه بیت کوین هیچ کدام از این محدودیتها را ندارد. افراد نیازی به هیچ مجوز یا همراهی جهت ایجاد یک شبکه مالی جدید بر پایه بیت کوین ندارند.

دومین چیزی که شبکه بیت کوین را خاص می کند این است که بیت کوین، پول یا ارز مخصوص به خودش را دارد. شبکه های ویزا و مستر کارت، تراکنشها را با ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا یا یورو انجام می دهند. شبکه شتاب یا شاپرک تراکنشها را با ارز ریال ایران انجام می دهند. اما شبکه بیت کوین تراکنشها را با واحد پولی جدیدی انجام می دهد که واحد پولی این شبکه هم بیت کوین نامیده می شود.

 

2-چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد؟

 

هیچ کس با اطمینان نمیداند! این پول توسط شخصی ایجاد شد که خودش را ساتوشی ناکاموتو Satoshi Nakamoto معرفی کرده است. هرچند این اسم ژاپنی به نظر می رسد اما خالق بیت کوین هیچگاه دیگر مشخصات فردی خودش را فاش نکرده است. او با دیگر طرفداران اولیه بیت کوین از طریق فرومهای آنلاین همکاری کرده است اما هرگز با دیگر افراد شبکه بیت کوین حضوری ملاقات نکرده است. سپس از ابتدای سال 2010 او فعالیت خود را در گسترش بیت کوین کاهش داد. آخرین فعالیت او در شبکه بیت کوین که ما می شناسیم در سال 2011 بوده است.

 

ما نمیدانیم ساتوشی ناکاموتو کیست اما میدانیم که اگر او روزی خودش را معرفی کند، شخصی بسیار ثروتمند خواهد بود. میلیونها بیت کوین در دوسال اول این پول تولید شدند و ساتوشی احتمالا صدها هزار از آنها را داراست. با قیمت امروز بیت کوین، او خیلی وقت است که یک میلیونر است.

 

قبل از تمام شدن این موضوع بگوییم که ناکاموتو مشعل خودش را به یک گسترش دهنده میانه رو به نام گاوین اندرسن Gavin Andressen داد که اکنون گسترش دهنده پیشروی پروژه است. اندرسن اکنون در محضر فاندیشن بیت کوین کار می کند.

 

3-بیت کوینها از کجا می آیند؟

 

در یک سیستم مالی سنتی، پول جدید توسط یک بانک مرکزی تولید می شود. اما شبکه بیت کوین یک بانک مرکزی ندارد. بنابراین این سیستم یک مکانیزم جایگزین برای تزریق پول در گردش نیاز دارد. طراح بیت کوین این مشکل را با یک روش هوشمندانه حل کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، هزاران کامپیوتر که در سرتاسر اینترنت پراکنده اند با هم کار می کننند تا تراکنش های بیت کوین را پردازش کنند. این کامپیوتر ها استخراج کننده (miners) نامیده می شوند و فرایند پردازش تراکنشهای بیت کوین، استخراج (mining) نامیده می شود. این نامگذاری به این خاطر است که به طور میانگین هر 10 دقیقه یکی از استخراج کننده ها یک رقابت محاسباتی را برنده شده و جایزه می گیرد. درحال حاضر این جایزه 25 بیت کوین است که ارزشی حدود 20 هزار دلار دارد. این جوایز انگیزه کافی برای افراد بیشتری فراهم می کند تا به فرایند پردازش تراکنشهای بیت کوین بپیوندند و به این واحد پولی کمک کنند تا غیر متمرکز بماند.

 

این جایزه با یک نرخ مشخص کاهش می یابد به این صورت که هر چهار سال جایزه نصف می شود. از سال 2009 تا 2012 این جایزه 50 بیت کوین بود، اکنون این جایزه 25 بیت کوین است و از پایان سال 2016 به 12.5 بیت کوین کاهش می یابد و این کاهش همینطور ادامه می یابد. با یک محاسبه ساده ریاضی مشخص می شود که هرگز مجموع کل بیت کوینهای شبکه به بیش از 21 میلیون بیت کوین نمی رسد. الان در حدود 12 میلیون بیت کوین در گردش وجود دارد بنابر این مجموع کل بیت کوینها هرگز به بیش از 2 برابر مقدار کنونی نخواهد رسید.

 

4-چگونه میتوان بیت کوین دریافت کرد؟

 

یک گزینه استخراج بیت کوین توسط خودتان است اما این گزینه مناسب برای افراد مبتدی نیست.بنابر این بهترین روش خرید بیت کوین با پول معمولی است. شما می توانید در سایت ما یا سایر وبسایتها به صورت آنلاین بیت کوین خریداری کنید. آخرین نرخ بیت کوین را میتوانید از قسمت خرید پولهای الکترونیک مشاهده کنید. تعدادی دستگاه خودپرداز ATM در کشور کانادا و دیگر کشورها در حال ظهور هستند که افراد توسط آنها و به طور مستقیم می توانند حساب بیت کوین خود را شارژ کنند.

 

5-خوب حالا که بیت کوین خریدیم چه؟

 

حال شما جایی برای ذخیره کردن آنها نیاز دارید. بیت کوینها در کیف پول یا والت wallet ذخیره می شوند. اما این کیف پولها تنها فایلهایی هستند که حاوی کلیدهای کدگذاری شده یا کدهای رمزداری هستند که به شما اجازه می دهند بیت کوینهایتان را به سایر افراد منتقل کنید. گزینه های زیادی وجود دارند. یک گزینه این است که خودتان آنها را با استفاده از یکی از نرم افزارهای بیت کوین برای ویندوز یا مک یا اندروید، ذخیره کنید.

 

یک گزینه دیگر امانت گذاشتن آنها در وبسایتهایی است که به والت آنلاین معروف هستند.

 

گزینه سوم چیزی است که به کیف پول یا والت کاغذی معروف است؛ که شما کلیدهای کدگذاری شده را پرینت کرده و در جایی مطمین مانند صندوق امانات نگهداری می کنید.

 

هر کدام از این روشها مزایا و معایب خودش را دارد. اگر شما خودتان بیت کوینهایتان را ذخیره کنید ممکن است توسط هکرها دزدیده شوند یا در صورت خرابی هارد کامپیوتر یا از بین رفتن اطلاعات موبایلتان آنها را از دست بدهید. اما اگر در وبسایتهای آنلاین بیت کوینهایتان را ذخیره کنید باید نگران این باشید که مبادا این وبسایت کلاهبردار باشد یا اینکه ورشکسته شود.

 

مارکت بیت کوین بطور عمده از طرف موسسات مالی رگوله نشده است. بنابراین حمایتهای قانونی اندکی در صورتیکه شما از والت آنلاین اشتباه استفاده کنید وجود دارد. کیف پولهای کاغذی معایب دیگر روشها را ندارند اما ساخت صحیح آنها گمراه کننده است و البته اگر این تکه کاغذ را گم کنید دیگر شانسی نخواهید داشت.

منبع :

http://exchanging .ir

 

 

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیایجاد حساب بیت کوینسایت های کسب درآمد بیت کوین
برچسب‌ها: بیت کوینتعریف بیت کوینکوینسایت های بیت کوینبیت کوین چیستدلارقیمتقیمت بیت کوینسازنده بیت کوین

تاريخ : چهار شنبه 24 آذر 1395 | 2:11 | نویسنده : ATH |

اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید. وقتی فیس‌ بوک توسط مارک زاکربرگ راه اندازی شد، چیزی شبیه به آن در وب وجود نداشت او از این راه به ثروت ۱۷.۵ میلیارد دلاری رسده است!

راه های عجیب برای کسب درآمد

 

ناشناسی به نام درو هیوستن روزی به این نتیجه رسید که از راه ایجاد فضای ذخیره‌سازی آنلاین می تواند پول خوبی به دست بیاورد، به همین دلیل Dropbox را ساخت که تنها در سال ۲۰۱۱ موفق شد به درآمد ۲۴۰ میلیون دلاری دست پیدا کند!
به این ترتیب، می‌توان اینترنت را به سفره گسترده ای تعبیر کرد که هر‌کس با کمی خلاقیت و البته دسترسی به امکانات لازم، می‌تواند از آن بهره‌ای ببرد.
بی تردید کسب درآمد از اینترنت و امکانات لازم جهت این امر در کشور ما بسیار کمتر از کشورهای پیشرفته است، با این حال در ادامه به معرفی روش‌هایی می پردازیم که این روزها بسیاری از کاربران اینترنت را یک‌شبه پولدار کرده است .
ویدئوی ویروسی بسازید !
به ویدئوها و کلیپ‌هایی که توسط میلیون‌ها کاربر دیده یا به اشتراک گذاشته شده‌اند ویدئوی ویروسی گفته می شود.
لازم نیست حتما ویدئوئی که تهیه می کنید کلیپ موسیقی باشد (هر چند این مورد هم خوب جواب می‌دهد)، حتی ویدئوهایی شخصی از فرزند بانمک، حیوان خانگی بازیگوش، رخداد طبیعی شگفت‌انگیز و خلاصه هر چیزی که ممکن است برای همگان جذاب باشد، می‌تواند به ویدئویی ویروسی با ده‌ها میلیون بیننده بدل شود.
پس از اینکه ویدئویی ویروسی شد، معمولا یوتیوب (YouTube) با صاحب آن تماس می‌گیرد و پیشنهاد شراکت می‌دهد. از این پس ۵۰ درصد درآمد حاصل از آگهی‌هایی که در صفحه‌ مربوط به ویدئو نمایش داده می‌شود، به حساب صاحب ویدئو ریخته خواهد شد. پدر کودکی به نام دیوید ویدئوی بسیار مشهوری به نام «دیوید بعد از دندان‌پزشکی» تهیه کرد که تنها از طریق یوتیوب، ۱۰۰ هزار دلار برایش درآمد داشت!
فروش وسایل:
سایت‌های معروف زیادی وجود دارند که به کاربران امکان می دهند لوازم شخصی خود را از طریق سایت بفروشند( مانندCraiglist و eBay ) حتما از وجود این سایت‌ها آگاه هستید، اما آیا می‌دانستید با استفاده از این سایت‌ها می‌توان میلیونر شد؟
خانمی به نام سوفیا آموروسو که اکنون فروشگاه لباس آنلاین معروفی دارد، کار خود را با فروش لباس در eBay شروع کرد. او پس از جمع کردن تعداد زیادی هوادار، سایت شخصی خودش را راه انداخت که اکنون ۱۳۰ میلیون دلار می‌ارزد و پیش‌‌بيني‌ می‌شود درآمد این سایت امسال به ۱۲۸ میلیون دلار برسد! از این‌گونه سایت‌ها که به کاربرانش امکان می‌دهد اجناس گوناگون و حتی دست دوم را بفروشند بسیار زیاد شده است. این‌گونه خدمات می‌تواند برای کسانی که قصد دارند بدون سرمایه‌ زیاد کسب و کار جدیدی راه بیندازند ایده‌آل هستند.

تبدیل خلاقیت به پول:
تقریبا بیشتر کاربران اینترنت محتواهای رسانه‌ای تولید می‌کنند. بر اساس تازه ترین گزارش ها، تخمین زده می‌شود روزانه ۳۷۵ میلیارد عکس دیجیتال گرفته می‌شود و هر دقیقه ۷۲ ساعت ویدئو در یوتیوب آپلود می‌شود! آیا می‌دانستید که می‌توانید از این عکس‌ها پول درآورید؟

به تازگی سایتی به نام Paya توسط شرکتی به نام T۳Media افتتاح شده است که به کاربرانش امکان می‌دهد تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق ۲۵۰ پلتفرم از جمله فیس‌بوک و یوتیوب، در سایت آپلود کنند و به فروش برسانند. محتوا به هر قیمتی که فروخته شود، ۸۰درصد آن متعلق به صاحبش است.
سایت دیگری به نام Gumroad هست که در آن می‌توانید هر چیزی را که خودتان ساخته‌اید بفروشید، از آهنگ و برنامه رایانه‌ای گرفته تا کتاب. سایت تنها ۵ درصد قیمت فروش را برمی‌دارد و به همین دلیل مکانی ایده‌آل برای تبدیل کردن خلاقیت به پول است.
وبلاگ‌ داری :
بلاگرهایی زیادی وجود دارند که موفق شده‌اند نوشته‌های خود را به پول تبدیل کنند.
نخستین گام، ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، فیلم، مد، کسب و کار و خلاصه هر موضوع مورد توجه‌ است. مطالب شما باید آنقدر جذاب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگان خیلی زیاد شود، کم کم سر و کله‌ شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما پیدا می‌شود. شاید این روش میلیونر شدن به نظرتان عجیب و ناممکن بیاید، اما Johns Wu صاحب Bankaholic.com موفق شد با همین روش، وبلاگ خود را به مبلغ ۱۴.۹ میلیون دلار به شرکت Bankrate بفروشد.
وبلاگ فنی TechCrunch، مثال خوب دیگری در این زمینه است. شرکت بزرگ AOL این وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۳۰ میلیون دلار از صاحبش خرید تا او را یک‌شبه به میلیونر تبدیل کند.
یکی دیگر از راه‌های خوب برای تبدیل کردن نوشته‌ به پول، بازاریابی Affiliate از طریق برنامه‌هایی مانند Amazon Affiliates است. در این‌گونه بازاریابی، صاحب وبلاگ لینکی از محصولی مشخص را در سایت خود می‌گذارد و هر‌کسی که از طریق این لینک به سایت فروشنده (مثلا آمازون) برود و محصول را بخرد، درصدی از فروش به صاحب وبلاگ خواهد رسید.
منبع:
سایت گویا آی تی


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکی

تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 | 23:27 | نویسنده : ATH |

خوب امروز هم با یک معرفی سایت دیگر در خدمت شما هستیم ، امروز با سایت فایل سل برای کسب درآمد قراره آشنا بشویم.

شما می توانید با این سایت ، فروشگاه خود را ساخته و با سیستم های همکاری در فروش فایل های فروشگاه یا فایلهای فروشگاه های دیگران یا به صورت سیستم فروش فایلهای خود کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سل

*امکانات سایت فایل سل:(به نظر من هر کی میخواد با سیستم های همکاری در فروش کار کنه فایل سل عالیه)

 

*امکان پرداخت اینترنتی

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی برای مشتریان شما جهت خرید فایل توسط تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

*سیستم پشتیبانی مشتریان

ارائه بستر پشتیبانی مشتریان و ارتباط متمرکز بصورت سیستم حرفه ای پرسش و پاسخ

*میزبانی (Host)

میزبانی فروشگاه و فایل های شما تا حجم 5000MB و پهنای باند نامحدود به معنی فروش نامحدود فایل برای شماست

*گزارش فروش و مالی

ارائه گزارش فروش و لیست خرید ها به همراه گزارش جزئیات گردش مالی فروشگاه

*فروشگاه فایل

فروشگاه مستقل و آدرس اختصاصی yourname.sellfile.ir با تمامی امکانات مورد نیاز فروش فایل ارائه می شود.

*تعرفه خدمات

تمام سرویس ها از شروع ثبت نام تا لحظه فروش رایگان است هز زمان شما فروش فایل داشته باشید 20% کارمزد بابت هر فروش دریافت می کنیم ، هدف ما فروش و درآمد بیشتر شماست

*درباره فایل سل بیشتر بدانید:

"فایل سل" فروشگاه ساز اینترنتی است که یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند ، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل سل انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.

نکته (حتما بخوانید) : دوستان بنده از این سیستم استفاده کردم و خداروشکر خیلی هم راضی هستم و چند سال هم سابقه دارد و اینکه به بنده هم پرداختی دارد و خیالتون خلاصه راحت چون این سیستم نسبت به سیستم های جدید خیلی خوب می باشد.

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید

filesell


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب درآمدکسب و کارهمکاری در فروشفایل سلفایلفروشگاه اینترنتیفروش فایل

تاريخ : پنج شنبه 18 آذر 1395 | 1:3 | نویسنده : ATH |

معرفی کارآفرین بابک بختیاری

نام و نام خانوادگی : بابک بختیاری
سال تولد: 1357
محل تولد : تهران
شغل : موسس و صاحب امتیاز فروشگاه های زنجیره ای آیس پک
تحصیلات : فوق دیپلم
--
در سال 1357 در تهران به دنیا آمدم.پدرم شغل آزاد دارد و مادرم خانه دار است.از دوران نوجوانی علاقه زیادی به کسب درآمد فراوان داشتم به طوری که دور از چشم خانواده روبه روی مدرسه محله بساط پهن می کردم و کیک و نوشابه می فروختم.مخالفت خانواده به آنجا رسید که یک روز هنگام کار، با دیدن خانواده، فرار را بر قرار ترجیح دادم.
در سال 1357 دوران دبیرستان را در مدرس موسی بن جعفر(ع) تهران به پایان رساندم.همان سال در رشته عمران وارد دانشگاه شدم،اما بعدها به دلیل مشغله فراوان پس از اتمام 110 واحد درسی ترک تحصیل کردم و مدرک فوق دیپلم گرفتم.
داستان‌ ‌ کسب و کارمن ‌از‌آنجا ‌شروع ‌شد ‌که ‌در ‌اوایل ‌سال 1376 با ‌کمک‌ خانواده ‌یک‌ دستگاه ‌پیکان ‌به ‌مبلغ ‌دو میلیون تومان ‌خریدم ‌و ‌یک‌ روز ‌در ‌میان ‌با ‌یکی‌ از ‌دوستانم ‌با ‌آن ‌کار میکردم.پس‌ از ‌مدتی ‌به ‌دلیل ‌علاقه ‌زیاد ‌به ‌فروش‌ مواد ‌غذایی ‌با‌ فروش ‌پیکان ‌و ‌همکاری ‌ ‌ شوهر خال هام ‌و ‌مقداری ‌قرض،‌کنج برگر ‌را ‌در ‌پاساژ ‌گلستان ‌راه ‌انداختم. ‌اما ‌به ‌دلیل‌ مشکلات ‌مالی ‌فراوان ‌بعد ‌از ‌یک‌ سال، ‌با ‌بدهی‌ دومیلیون‌ تومانی ‌مجبور ‌به ‌کنار ‌گذاشتن ‌این ‌کار ‌شدم ،‌لذا ‌به ‌فکر‌ راه اندازی ‌کسب ‌و ‌کاری ‌با ‌هزینه ‌کمتر ‌افتادم از ‌آنجا ‌که ‌از ‌دوران ‌دبیرستان ‌علاقه ، ‌زیادی ‌به ‌خوردن‌ ساندویچ‌ داشتم‌ و‌‌ میدانستم‌ ‌ بچه ها ‌نیز‌ از‌ خوردن‌ ساندویچ‌ در‌مدرسه‌ لذت‌ میبرند.
پس از مذاکره با مدیران سه مدرسه توانستم بوفه ای را برای مدت یک سال تحصیلی اجاره کنم و با سرمایه بسیار اندک ، سه یخچال دست دوم و کهنه و با مبلغ 150 هزار تومان ؛ بوفه این مدرسه ها را راه اندازی کردم.این کار درآمد خوبی داشت.در تابستان به دلیل تعطیلی مدارس به دنبال کار دیگری رفتم.
یک روز پدرم به دلیل تعویض لوازم اداری محل کار خود را از من خواست تا لوازم فرسوده را بفروشم، من هم در مدت کوتاهی با قیمت مناسب موفق به فروش آنها شدم.وقتی دیدم درآمد خوبی می شود از این راه به دست آورد به خرید و فروش لوازم دست دوم روی آوردم به طوری که از طریق آگهی های روزنامه لوازم دست دوم خریداری کرده و در طبقه دوم خانه رنگ می کردم و پس از آن وارد بازار می کردم.
با شروع این کار بوفه مدارس را تعطیل کردم، و طرح ساخت میز تحریز را با پدرم در میان گذاشتن و با تکیه بر تجربه های پیشین در زمینه فروش میز تحریر پیشرفت زیادی را در این کار پشت سر گذاشتم.تا آنجا که مرکز میزهای کامپیوتر را در خیابان ولیعصر با همکاری یک شریک راه انداختم در ظرف مدت کوتاهی دو شعبه از مرکز میزهای کامپیوتری را ایجاد کردم اما به دلیل بی تجربگی و عجله داشتن برای پیشرفت در اثر سهل انگاری در برخورد با شریکم دچار مشکل شده و ورشکست شدم.از آنجا بود که در فکر پرورش یک فکر خلاقانه و کسب و کاری جدید کردم که ایده "سوپر خونه سرویس " به ذهنم خطور کرد که مواد غذایی را به شهروندان می رساند.این جا بود که تصمیم گرفتم برای جلب نظر تولیدکنندگان محصولات مختلف برای پخش محصولات آنها به درب منازل در روزنامه آگهی بدم.
به دلیل نداشتن زمان کافی برای پرداختن بدهی ها این کار را رها کردم و به فکر راه انداختن کاری دیگر افتادم همیشه با خودم می گفتم کاری می تواند موفق شود که ایده ای نو در برداشته باشد.
از دوران کودکی بستنی ها را با برهم زدن رقیق می کردم و با موز یا اسمارتیز هم می زدم و می خوردم خیلی از این کار لذت می بردم.تصمیم گرفتم این کار را در مقیاس بزرگ عملی کنم با تکیه بر تجارب کار قبلی که محصولات مختلف برای توزیع به من پیشنهاد می شد به این فکر افتادم که یک بستنی متفاوت برای مردم عرضه کنم.
فکر متفاوت بودن از ذهنم بیرون نمی رفت.تصمیم گرفتم بستنی بسازم رقیق تر، حاوی میوه که با بسته بندی کردن آن از طریق نی بشود آن را نوشید.پس از شکل گیری ایده در دهنم نمونه های اولیه آن را آماده کردم و برای امتحان به اعضای فامیل و آشنایان دادم.
ایده با استقبال خوبی رو به رو شد و تصمیم گرفتم ایده را عملی کنم.پس از جستجوی فراوان توانستم دستگاه بسته بندی کننده لیوان و نی مخصوص که بتواند بستی در آن جریان یابد را یافته و اماده راه اندازی اولین شعبه آیس پک شدم.از همان روز نخست چشم اندازه جهانی شدن محصول را در زهنم می پروراندم به همین منظور روی تابلوی مغازه خود نوشتم آیس پک شعبه مرکزی و بعد از سنجش توان بالقوه بازار در مکان های دیگر شعبات دوم ، سوم و... را راه اندازی کردم تا آنجا که هم اکنون بالغ بر 120 شعبه در ایران و 10 شعبه در کویت ، مالزی ، دبی و هند در حال فعالیت می باشد.
در حال حاضر 1200 نفر به طور مستقیم در شعبات آیس پک مشغول فعالیت هستند و حدود 5000 نفر نیز مشغول فعالیت های ستادی ، تامین مواد اولیه ، و توزیع آن می باشند.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیمعرفی کارآفرین ها و میلیونرهاتعاریف و رازهای کسب درآمد
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب درآمدکسب درآمد در خانهدرآمد اینترنتیبابک بختیاریآیس پکزندگینامهبیوگرافیزندگی بابک بختیاریکارآفرینمعرفی

تاريخ : دو شنبه 15 آذر 1395 | 13:49 | نویسنده : ATH |

 

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش

 

خوب کاربران عزیز،جدیدا بخشی به وبسایت اضافه شده که معرفی سایتها و وبسایت ها می باشد.این بخش شامل کسب درآمد اینترنتی از سایت معرفی شده،خدمات و... می باشد.
در زیر نیز اولین معرفی سایت در وبسایت "بانک درآمد" را می خواهیم معرفی کنیم.
*سیستم همکاری در فروش ای تی ال 24 یکی از بزرگترین سیستم های همکاری در فروش حال حاضر در ایران می باشد که هر قشر جامه از دانش آموز گرفته تا دانشجو از آقا و خانم گرفته می توانند کسب درآمد کنند،این سایت کار خود را از سال 1394 شروع کرده است.
شما می توانید به دو صورت در این سایت کسب درآمد کنید:
1.بازاریابی برای سایت
2.فروش فایل و کسب درآمد
برای هر کدام باید اول ثبت نام در سایت کرد.
البته کسانی که بازاریابی می کنند نیاز به اطلاعاتی ندارند و راحت تر می باشد ولی برای کسانی که فروش فایل انجام می دهند به اطلاعات زیر نیز نیاز دارید:
کد ملی ، کد پستی ، شماره تلفن و آدرس محل سکونت
این موارد را برای کسانی می باشد که کتاب ها و... کسانی که حق کپی رایت را دارا می باشد و شما آنها را پخش کرده اید و برای همین نیاز به اطلاعات شما دارد.
*بخش بازاریابی سایت
اگر شما دارای وبلاگ یا سایت هستید، می توانید با لینک های عضویت را در وبلاگ یا سایت قرار داده و اینکه هر کی از لینک شما وارد سایت شده و چیزی را دانلود کرده بازاریابی کرده و کسب درآمد می کنید.
*زیر مجموعه گیری
شما می توانید با لینک عضویت از طریق پنل کاربری خود لینک را پخش کرده و کسب درآمد کنید و هرکی از لینک شما عضو سایت شده و زیرمجموعه شما می شود و اگر درآمدی داشته باشد 5 درصد از درآمد زیرمجموعه را می گیرید.
*فروش فایل
-هرگز هرگز و هرگز از کتاب های دیگران که حق پخش ندارند را در فروشگاه فایل قرار ندهید این فروشگاه اگر ببینید درجا حساب را می بنندد.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب درآمددرآمد با سیستم همکاری در فروشهمکاری در فروشکسب درآمد با همکاری در فروشسایتetlirسل یومعرفی سایت همکاری در فروش

تاريخ : شنبه 13 آذر 1395 | 13:23 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد از تلگرام

خوب شاید فکر کنید مگه چند نفر توی تلگرام هستند که بشود کسب درآمد کرد،بله نمی دانید فکرش هم شاید نکنید،25 میلیون کاربر ایرانی در تلگرام وجود دارد!!!
می دونید دلیل اینهمه محبوبیت چیست؟
1.کم خرج ترین راه پیام دادن
2.ارتباط سریع و میسر
3.فرستادن عکسها،کلیپها و صوت
4.و...
ایا می دانید چجوری می شود کسب درآمد کرد؟ چرا شما از این راه کسب درآمد نکنید،شاید چندین سال تلگرام وجود داشته باشید پس همین حالا دست بجنبید برای کسب درآمد از تلگرام چون خیلی پول می تونید بگیرید(همه بستگی به تلاش و پشتکار شما داره)
*روش کسب درآمد در تلگرام "زدن کانال تلگرامی" است اونم خیلی راحت و رایگان
1.کانال خود را ایجاد کرده.
2.محصولات خود را در کانال گذاشته با عکس و کلیپ(در پایین محصولات را توضیح دادیم بخونید)
3.ممبرهای خود را بالا ببرید.
4.به خانواده خود،فامیل و دوستان خود معرفی اش کنید.
اما محصولات خود چیست؟
شما می توانید کانال در زمینه فروش محصولات هنری های دستی خود,فروش محصول که سود خوبی داشته باشید راه اندازی کنید یا می توانید در زمینه های زیر نیز کانال ایجاد کنید:
1.جک
2.فیلم و سریال
3.کانال های کسب درآمد
4.عکس و کلیپ
5.و...
بنده خودم یک مدت کانال تلگرامی داشتم و ماهی بالای 300 هزار میگرفتم البته در روزهای اول خود اینطوری بود بعد از مدتی سرم شلوغ شد و فروختمش،خیلی هم راحت بود شما اگر اینکار را کنید فقط یکم طول میکشد باید صبر کنید باور کنید می تواند شغل اولتان شود.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیتلگرام
برچسب‌ها: کسب و کارکسب درآمدکسب درآمد اینترنتیکسب درآمد در خانهکسب درآمد با تلگرامتلگرام و کسب درآمدروشهای کسب درآمد با تلگرام

تاريخ : جمعه 12 آذر 1395 | 3:33 | نویسنده : ATH |

ساده ترین راه های کسب درآمد در خانه

خوب ایندفعه هم با روش های خلاقانه و کسب و کار در منزل برای همه افراد بدون نیاز به مدرک خاصی خدمت شما هستیم.

شاید شما بگویید:الکی میگه و باور کردنی نیست و از این حرفا ولی در صورتی که باور کنید کسب و کار در منزل هم نیاز به سرمایه اولیه ندارند(البته بعضی از آنها) و یکم تجربه و پشتکار می خواهد.پس منتظر خبرهای خوش باشید که قراره با "بانک درآمد" قراره در خانه کسب درآمد کنید.

1.تایپ در منزل = Typing at home

بله درسته این واقعیت دارد.شما می توانید در اوقات بیکاری خود تایپ کنید و کسب درآمد کنید چجوری؟ الان بهتون میگم:

میتوانید تاپیک ایجاد کنید,در شبکه های اجتماعی بگویید و تبلیغات کنید در برنامه های مثل دیوار و شیپور و... اما سایت های هم هستند که تایپیست کارها آنجا رفته و کسب درآمد می کنند یعنی آنها می روند توی سایت پروژه رو میگیرند انجام می دهند و پول خود را میگیرند.

چند نمونه سایت برای کسب درآمد از تایپ: (دوستان لینکها از اپیزو است چون حداقل بابت مطلب یک چیزی به ما برسد)

معتبرترین سایت کسب درآمد از تایپ کردن

http://opizo.com/IV5Duj

2.درست کردن پکیج آموزشی

در خانه با نرم افزارهای های کامپیوتر یا با گوشی یا... از خود پکیج های آموزشی در زمینه های مختلف مثل بافتنی,کامپیوتر,ورزش,بدنسازی و... درست کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی مخصوصا تلگرام و اینستاگرام پخش کنید و به فروش برسانید و پول خوبی به جیب بزنید.

ساده ترین راه های کسب درآمد در خانه

 3.بازاریابی کنید

خوب میتونید در خانه اگر وبلاگ دارید یا کانال تلگرام دارید یا در شبکه های اجتماعی و اینترنت محبوب هستید بازاریابی کنید و پولدار شوید اونم بدون محدودیت.

میتوانید در سایتهای اینترنتی بگردید و سایتهای که بازاریاب می خواهند و درصدهاشون خوب است کار کنید و ماهانه میلیونی پول بگیرید.

4. مربی گری کنید

می توانید در خانه به صورت آنلاین با شبکه های مجازی و اجتماعی و اینترنت مربی گری آنلاین کنید و کسب درآمد کنید مثلا روش های کسب درآمد از اینترنت و یک نوع فایل از آن را می توانید در اینترنت آموزش دهید و کسب پول کنید یا بدنسازی یا...

البته می توانید مشاوره در زمینه های بدنسازی,کسب درآمد,وبلاگنویسی و... انجام دهید.

5.کار های هنری خود رو بفروشید

اگر کارهای هنری مثل بافتنی،کارتن های شکلی،دستبند و... درست می کنید می توانید با معرفی آنها در شبکه های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام آنها را بفروشید و یا می توانید به فامیل و دوستان خود نشان داده و کم کم بازاریابی برای خود کنید و حتی از آنها سفارش بگیرید.

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد به صورت فیزیکی
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب و کاردرآمد در خانهکسب و کار در خانهکسب درآمد در خانهتجارتبا تایپ کردن کسب درآمد کنیمکارهای هنری خود را بفروشیممربی گری آنلاینبازاریابی

تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 15:9 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد با فروش شارژ

خوب ایندفعه هم باز با یک روش کسب درآمد به نوعی دیگر با شما همراه هستیم و فقط برای شروع یک سوال از شما می پرسم اون هم این است:
-آیا شما کسی رو می شناسید که موبایل نداشته باشد؟
-چند نفر رو می شناسید بالای یک سیم کارت داشته باشند و از هر چندتاش استفاده کنند؟
در ایران شاید ندانید با جمعیت 80 میلیون نفری اش چیزی حدود 60 میلیون سیم کارت فعال در کشور موجود می باشد که یعنی در حال استفاده است.
خوب اگر دقت کنید فروش شارژ نیز به سیم کارت یا اپراتور بستگی دارد و وقتی ما می بینیم در کشور ما 60 میلیون سیم کارت فعال موجود می باشد پس چرا ما توی کسب و کار با فروش شارژ نزنیم.جالبی اینکار این است که شما می توانید بدون یک ریالی هزینه (بدون سرمایه) کار خود را شروع کنید در این روش فروشگاهی رو معرفی می کنم که بدون هزینه برای شما فروشگاه ایجاد کرده و می توانید از آن کسب درآمد رو اغاز کنید.
*این فروشگاه ها ایرانی هستند پس نگران پرداختی ها و کسب درآمد از این فروشگاه ها نباشید.
www.chargereseller.com
charge.com1000
شما می توانید با ایجاد فروشگاه بصورت رایگان و فروش شارژ به دیگران یا دوستان یا اقوام و فامیل سود خوبی کنید که من یک مقدار توضیح درباره ای سود آن در پایین می گویم:
سود شارژ 1000 تومانی : 20 تومان
سود شارژ 2000 تومانی : 50 تومان
سود شارژ 5000 تومانی : 100 تومان
سود شارژ 10000 تومانی : 200 تومان
اما شاید یک سوال برایتان پیش بیایید که ای بابا این که سودش کمه پس برای چی فروشگاه بزنم اما باید در نظر داشته باشید که اول کار اینطوری هست و سخت است اگر یکم کار کنید و قوی اش کنید و توی سرچ هم رده اش بیاید بالا دیگر به راحتی خود ماهی چند صد هزار تومان درآمد کسب کنید.
فکر کنید با جا افتادتون توی اینترنت و مردم سفارشها زیاد می شود 1000 نفر,2000 نفر,5000 نفر و 10000 نفر و همینطور بیشتر و بیشتر و سودهی بیشتر برای شما و کسب درامد عالی از این راه. جالب تر اینجاست که این فروشگاه شارژ های یکی یا دو تا اپراتور رو نمی فروشد بلکه چهار تا اپراتور را می فروشد پس یعنی نگران چیزی نباشید.تازه به غیر از فروش شارژ سیم کارت نیز می توانید با لینک ها و بنرهای زیرمجموعه گیری نیز 5 درصد از درآمد زیرمجموعه خود را کسب کنید,البته کسانی که می خواهند فروشگاه خود نیز رده اش بالا و فروش شارژ اش بیشتر شود سعی کنند در بین فامیل و دوستان و.. آن را تبلیغ کنند.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب و کارکسب درآمد با فروش شارژشارژ1000chargeتجارت

تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 2:41 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد اینترنتی

کسب و کار الکترونیک تعاریف متعددی دارد که در زیر برخی از آنها اشاره می شود:

-کسب و کار الکترونیک وسیله ای که مسیر رسیدن بانگاه ها به بازار را هموار می سازد.مسیری که مشتری در آنجا اقدام به خرید کالا و خدمات می کنند.

-کسب و کار الکترونیک وسیله ای است که برای استفاده کنندگان آن امکان رسیدن به مشتریان موثر و کارآمد را فراهم می سازد.

-کسب و کار الکترونیک توانایی هدایت تجارت از طریق شبکه های الکترونیک نظیر اینترنت و شبکه های جهانی است.

تجارت الکترونیک:

بر اساس تعریف دفتر توسع جامعه اروپا (OECD) به طور کل تجارت الکترونیک,معاملات را در ارتباط با فعالیتهای تجاری افراد و سازمانها شکل می دهد.این فعالیتها مبتی بر اساس پردازش و انتقال اطلاعات دیجیتالی(متن,صدا و تصویر) هستند.

تجارت الکترونیک به مجموعه فعالیتهای اطلاق می گردد که مستقیما به وسیله ارتباطات الکترونیکی  (شبکه ای ) پشتیبانی می شود.

*تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

کسب و کار الکترونیک به مفهوم کلی  شامل به کارگیری فناوریهای جدید برای برقرای ارتباطات زنجیره ای بین سازندگان,فروشندگان,عرضه کنندگان و به طور کلی ارایه کنندگان کالا و خدمات از یک سو و خریدار و مصرف کننده و یا به طور کلی مشتری از سوی دیگر است و نتیجه آن اتخاذ تصمیمهای بهتر,بهینه سازی کالا و خدمات,کاهش هزینه ها و گشودن کانالهای جدید است.ولی تجارت الکترونیک به هر شکلی از نقل و انتقالات در تجارت الطلاق می شود که درآن طرفین,بیشتر از طریق الکترونیکی با یکدیگر در تماس هستند تا از طریق نقل و انتقالات فیزیکی.

به عبارت دیگر تجارت الکترونیک,زیر بخشی از کسب و کار الکترونیک در سازمانها است,زیرا در کسب و کار الکترونیک,شکل الکترونیکی کلیه فرایندهای کسب و کار سازمان از قبیل تولید,تحقیق و توسعه امور اداری,مالی,مدیریت نیروی انسانی,پشتیبانی و تجارت مطرح است.در حالی که در تجارت الکترونیک تنها فرایند تجارت سازمان به صورت الکترونیک یک جزء بنیادی از کسب و کار الکترونیک به حساب می آید.

کسب و کار الکترونیک باعث می شود تا فرایند های تجارت,روابط و داد و ستد جهانی گردد.محیط تجاری شرکت,ممکن است,شامل یک شبکه جهت دسترسی به سازمانهای عمومی یا شبکه های که با محافظت خاص برای دسترسی افرادی خاص طراحی شده و یا حتی شبکه داخلی باشد که برای دسترسی افراد و کارمندان داخل شرکت طراحی شده است.کسب و کار الکترونیک تنها قراردادن یک صفحه شبکه ای نیست.بلکه محیط مدلهای تجاری اعم از تجارت با کارمندان,تامین کنندگان و شرکا است.

*مزایای استفاده از کسب و کار الکترونیک

-نزدیک شدن ارتباطات

-دستیابی به بازارهای جدید

-افزایش میزان فروش و سود

-حذف هزینه های مانند تهیه کاغذ,چاپ,بروشور و کاتالوگ

-کاهش هزینه های معاملاتی و تدارکاتی

-بهبود مدیریت بر روابط مصرف کننده,عرضه کنند و تولیدکنندگان

-کاهش آلودگی محیط زیست,ترافیک و ازدحام

*معایب کسب و کار الکترونیک

-مسئله امنیت,امکان ورود به سیستم های شما از طریق آدرس پست الکترونیکی,سایت شبکه و دستیابی به اطلاعات مالی و غیره

-اختلال در برنامه کاری در صورت خرابی سیستم

-از دست دادن کنترل

-مشکلات و هزینه های بروز بودن با فناوریهای که به سرعت پیشرفت می کنند.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیتعاریف و رازهای کسب درآمد
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب و کار اینترنتیکسب درآمدتجارت الکترونیکیتجارتکسب و کار الکترونیکتفاوت

تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 1:12 | نویسنده : ATH |

داستان سمساریهای مجازی پر درامد فقط میتواند یک ایده باشد. خیلی ها وسایلی دارند که قدیمی هست و به آن نیازی ندارند. مثلاً ظرفی مسی و متعلق به 4 5  سال پیش یا جعبه طلای چوبی یا تمبری متعلق به ۶۰سال پیش،خیلی ها هم هستند عاشق این چیزها بوده و حاضرند برای اشیا پول بدهند حتی پولهای کلان،چرا شما معرف این کالاها نباشید؟ حتمًا قرار نیست در اول کار 1000 موضوع را معرفی کنید. با معرفی ۱۰کالا شروع کنید. آمازون هم اینطوری شروع کرد و اکنون آمازون شده است. سمساری اینترنتی، در سالهای اخیر خیلی باب شده است. پرتال preloved.co.uk از سایتهای مطرح انگلیس در زمینه خرید و فروش اجناس دست دوم در این کشور است. الگوی تجاری این سایت جذاب است.

کسب درآمد از سمساری مجازی

 این سایت، هم اکنون 8/5 میلیون کاربر ثبت شده دارد و در سال گذشته میلادی، بیش از 4/1 میلیارد دلار کالای دست دوم در این سایت، برای فروش آمده شد که در ۵۰۰ Categorie عرضه شده است.

سایت حراجی مشهور سوئدی به نام ترادرا دات کام نیز، میتواند ایده های خوبی به شما بدهد.
این سایت روزانه صدها هزار سوئدی، کالاهای مختلف خود را از ماشین تا دمپایی، از طریق این سایت حراجی آنلاین، عرضه میکنند.

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با وبلاگنویسی
برچسب‌ها: کسب و کارکسب درآمدکسب درآمد اینترنتیکسب درآمد با وبلاگ نویسیسمساری آنلاینسمساری مجازیدرآمد با سمساری

تاريخ : چهار شنبه 10 آذر 1395 | 14:28 | نویسنده : ATH |

 *پاسخ به سؤالات در زمینه های مختلف.

نیازمند گروهی از متخصصان است، اما ابتدا میتوانید از چند متخصص در زمینه های مختلف درخواست همکاری کنید. یک سایت یا وبلاگ پاسخ به پرسشهای کاربران در زمینه یا زمینه های خاص راه بیاندازید. مثلاً اگر در زمینه ویراستاری علمی مقالات برای انتشار در نشریات بین المللی یا اصول ثبت شرکت یا حل مسائل فلان درس دانشگاهی تخصص و آگاهی مطلوب دارید، با راه اندازی یک مجموعه اینترنتی پرسش و پاسخ رایگان، فرصت سازی میکنید. شما میتوانید همین حالا در یک دوره رایگان کسب و کار اینترنتی شرکت کنید. با این راهکار، مخاطبان مختلف به سمت سایت شما متمایل شده و در سایتهای جست و جو، به واسطه محتوایی که تولید کردید، رتبه بندی و طبقه بندی میشوید. پس از مدتی، درخواهید یافت که چه کاربران ناشناس و رهگذری به سایت شما مراجعه کردند و با ارسال یک پست الکترونیک، از شما درباره تخصصتان درخواست کمک

کرده اند! خیلی ساده است. اگر سخت نگیرید و امیدوار باشید.

ایجاد وبلاگ یا وبسایت پاسخ به سوالات و کسب درآمد

همینطور که به سوالات بقیه جواب می دهید سعی کنید وقت های اضافی کلاس های آنلاین بروید یا کتاب در زمینه های خاص بخوانید و هی اطلاعات خوب را بالا ببرید که اگر در زمینه ای که کتاب خواندید سوال پرسیدند بتوانید در حد ساده یا پیشرفته جواب دهید هم برای خودتون و درستون خوب است هم اینکه می توانید کسب درآمد از آن کنید.

با اینکار شما هر روز و هر روز به جست و جوی های گوگل پیوند می خورید و به غیر از اینکه می توانید از طریقات پنج راه درآمد از وبلاگ کسب درآمد کنید می توانید به راحتی برای مسائل سخت درخواست پول کنید و بعد از واریز پول از طریق شتاب می توانید پاسخ را دهید و اینکه حتی می توانید کلاس های آنلاین گذاشته یا مطالب مهم را به فروش برسانید یا می توانید یک صفحه وبلاگتون را پسورد گذاشته و فقط آنهایی که پول داده اند از این مطلب استفاده کنند و همینطور کسب درآمد کنید بعدا باز کم کم وبلاگ رو تبدیل به سایت کنید و اگر کارتون خوب باشه بازدیدتون هر روز زیاد می شود و فقط از طریق تبلیغ می توانید پول پارو کنید و کسب درآمد کنید.

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با وبلاگنویسی
برچسب‌ها: کسب درآمددرآمداینترنتیوبلاگنویسیوبسایتسایتراه اندازیایدهپاسخ به سوالات

تاريخ : چهار شنبه 10 آذر 1395 | 11:37 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد با وبلاگ های تحلیلی و نقدی

وبلاگ یا بخشی از سایت خود را به ارزیابی یا مرور برخی از کالاها و خدمات عرضه شده در سایتهای مشهور اینترنت اختصاص دهید. مثلاً کتابهای آمازون یا کتابهای ناشران ایرانی و خارجی را نقد کنید یا فلان خدمات بهمان پرتال را ارزیابی کنید. خیلی از سایتها برای این خدمات، به شما پول میدهند.

چرا که شما به طور غیر مستقیم برای آنها تبلیغ میکنید و مخاطبان و موتورهای جست وجو را نسبت به کلید واژهها و محتوایی که تولید میشود، حساس میکنید .این حساسیت زایی، فرصت خوبی برای توسعه کسب و کار هر چند کوچک شما خواهد بود. فراموش نکنید که هیچ پرتال موفقی، از روز نخست صد هزار بازدید در روز نداشته است! این روشی است که میتوانید مخاطب کسب کنید و آرام آرام، یک تحلیل گر مهم با مخاطب بالا و جذب آگهی تبلیغاتی را برای خود کسب کنید. شاید همین، مقدمه راه اندازی یک کسب و کار مجزا برای شما و دیگران شود.

مثلا شما می توانید درباره ای رستوران های که رفتید بنویسید:

-دیروز رستورانی رفتم که برایم خیلی جالب بود از محض ورودم با احترام با بنده رفتار کردند,موقع انتخاب غذای مورد نظر به خوبی مرا راهنمایی کردند و گفتند هر کدام برای چه فصلی خوب بوده و هر کدام با چه درست شده اند و جالب اینجاست که وقتی غذا را خوردم طمع طبیعی سبزی را بین غذا چشیدم.حتی وقتی بلند شدم و خواستم برم با احترام زیادی با من رفتار کردن در هر صورت من از این رستوران نه فقط به خاطر غذاش خوشم میاد بلکه به خاطر طرز رفتارشون بیشتر خوشم میاد,البته اینها رو که خیلی از رستورانها شامل می شوند البته نه همه ولی یک خوبی دیگر این رستوران دارد اون هم این است که این رستوران غذا ها را فقط تا پایان امسال با 25 درصد تخفیف می دهد و وقتی این تخفیف را دیدید نگران گوشت یا مواد بدی در غذا نباشید این تخفیف فقط برای جذب مشتری بیشتر است.

شما می توانید با متنی مثل بالا شروع به نقد وبلاگها,رستورانها,هتل ها,سایتها,نهادها,سمینارها و هرچیزی را بکنید و با یک وبلاگ یا سایت نقد یا تحلیل درآمد خوبی به جیب می زنید می توانید حتی بعدا پول بگیرید برای نقد یا تحلیل یک وبلاگ یا سایت,البته دقت کنید باید بین نقدهای که میکنید بد هم باشید نه اینکه فقط هر چی نقد می کنید خوب باشد اینطوری بازدید کننده شک می کند و دیگر خوشش نمیاید سعی کنید از نقدهای بد را اونهای رو انتخاب کنید که مطمئا هستید مشکل دارند.

در زیر یک نمونه سایت تحلیلی لینکش قرار داده شده است:

 

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با وبلاگنویسی
برچسب‌ها: کسب درآمدخانهکسب و کار الکترونیکیوبلاگنویسیتحلیلنقد

تاريخ : سه شنبه 9 آذر 1395 | 5:9 | نویسنده : ATH |

این پست ثابت است و لطفا به پست های پایین سر بزنید.

مشاوره تلفنی در زمینه کسب و کار

وبلاگ "بانک درآمد" در زمینه های کسب و کار و سیئو سایت مشاوره تلفنی انجام می دهد.

از این به بعد شما میتوانید برای مطمئن بودن از ایده،کار بر روی ایده،توسعه بخشیدن به ایده یا کسب و کار،توسعه سایت،مدیریت سایت،تشخیص های فرصت کسب و کار مشاوره تلفنی انجام می دهد.

چند نمونه دیگر و نمونه های مشاوره تلفنی برای کسب و کار و سئو سایت:

*مشاوره در زمینه سئو سایت

*مشاوره در زمینه ایده کسب و کار(چه با سایت چه بدون سایت)

*مشاوره در زمینه توسعه ایده کسب و کار خود

*مشاوره در زمینه مدیریت ایده

*مشاوره در زمینه بازاریابی ایده کسب و کار

*بررسی فرصت های شغلی در کسب و کار خود

*بررسی میزان درآمد و سود

*و...

-حتما موارد پایین را بخوانید

برای مشاوره با هزینه بسیار کم می توانید با شماره ای 09117257967 تماس حاصل کنید و وقت بگیرید و اگر می خواهید مطمئن بشوید می توانید با ایدیه تلگرام بنده که در زیر می باشد در تماس باشید و یکم بحث کرده و مطمئن شده باشید،دوستان هزینه مشاوره در زمینه های مختلف متفاوت می باشد ولی اکثرا مشاوره ساعتی 30 هزار تومان می باشد اون هم به دلیل جا نیافتادن و بازدید از وبلاگ بنده چون می دانم شاید شما کارآفرین بعدی باشید،پس فرصت رو از دست ندهید.دوستان هزینه بسیار کم می باشد کسانی که نیز بالای یک ساعت مشاوره می خواهند در هفته نیز شامل تخفیف می شوند.

و دوستانی که سرمایه دارند و دنبال ایده هستند بنده ایده های خیلی ناب دارم و اینکه هنوز توی ایران جا نیافتاده و کسانی که می خواهند با بنده همکاری کنند نیز می توانند با ایدی زیر در تماس باشند.

ایدی تلگرام:

@ath24

ایمیل:

godmovie124@gmail.com

شماره تماس:

09117257967

این پست ثابت است و لطفا به پست های پایین سر بزنید.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد به صورت فیزیکیمعرفی کارآفرین ها و میلیونرها

تاريخ : سه شنبه 9 آذر 1390 | 1:8 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی

 

راه اندازی یک وبلاگ شخصی در اینترنت، میتواند قابلیتهای فردی و تکنیکی شما را در هر زمینه ای به کاربران اینترنت معرفی کند. مثلاً اگر طراح کاتالوگ هستید، نوشتن مطالب جالب و انتشار کارهای قبلی شما در وبلاگ و معرفی وبلاگ به دوستان و درخواست از آن ها برای قرار دادن لینک وبلاگ در سایت و وبلاگ خود، در جذب مخاطب برای شما مؤثر است. هیچ کس یک فرد کاریکاتوریست، خطاط، مترجم، نویسنده، شاعر و متخصص و تکنیسن جوشکاری و طراحی و هنرهای رزمی و موسیقی را از روی چهره و شناسنامه نمیشناسد. اما یک وبلاگ با تولید محتوای روزانه میتواند قابلیتهای فردی و مهارتهای شما را به طیف گسترده ای از مخاطبان معرفی کند که این معرفی، یک امتیاز رقابتی در دنیای دیجیتال برای شما محسوب میشود. فراموش نکنید که از دنیایی با بیش از ۲میلیارد کاربر فعال و باسواد صحبت میکنیم. این فرصت را غنیمت شمریدش ارزش! حتی با یک وبلاگ هم میتوان کسب و کار راه اندازی کرد و خلاق بود و درآمد کسب کرد.

نیاز به راه اندازی پورتالی با میلیونها تومان هزینه و منابع انسانی متخصص نیست. ابزارهای رایگان طراحی و راه اندازی وبلاگ را بررسی کنید و تلاش کنید تا به جرگه جامعه وبلاگ نویسان جهان بپیوندید. هر وبلاگ، یک رسانه است و به قول مک لوهان، رسانه همان پیام است! رازهای نهفته در وبلاگ نویسان موفق را بیش تر مطالعه و تحقیق کنید.

برای ایجاد وبلاگ می توانید به یکی از سرویس دهنده های وبلاگ زیر سر بزنید:

1.بلاگفا

2.میهن بلاگ

3.پرشین بلاگ

4.لوکس بلاگ

5.رزبلاگ

6.و...

روشهای کسب درآمد از آن:

1.تبلیغ

شما می توانید با بالا رفتن آمار بازدید خود تبلیغات از سایت ها گرفته و در وبلاگهای خود بگذاریم و خوب خوبی نیز از این بابت نیز دریافت می کنید.

2.گذاشتن لینک سایت و معرفی سایت در پستی از وبلاگ

با اینکار شما می توانید هرکسی که خواست از این روش تبلیغ شود 1500 الی 2000 تومان بگیرید و اگر ماهی 20 بار اینکار را کنید حتی پول دامنه و هاست برای بعدا نیز در میاید.

3.اپیزو

شما می توانید لینک های کوتاه شده خود را نیز در وبلاگ گذاشته و کسب درآمد کنید یکی از سایتهای کوتاه کننده لینک معروف اپیزو می باشد.

4.پاپ آپ

در این روش شما به سایت های پاپ آپ سر زده و ثبت نام کرده و درخواست تبلیغ کرده و آنها به شما یک کدی می دهند که باید در قالب وبلاگ گذاشت و اینطوری هر کسی که برای بار اول تا سوم از وبلاگ شما بازدید کند یک صفحه جدید باز می شود که در آن تبلیغ وجود دارد و شما به ازای هر بار بازدید از پاپ آپ یک مقدار پولی را دریافت خواهید کرد.

5.بازاریابی

در این روش شما می توانید فایلهای فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های فایل را گرفته و در وبلاگ خود گذاشته و تبلغ کرده و اگر تونستید توضیح دهید و از فروش فایل به دیگران درصدی سود بگیرید.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با وبلاگنویسی
برچسب‌ها: کسب درآمد در خانهکسب درآمد با وبلاگنویسیوبلاگاپیزوبازاریابیپاپ آپتبلیغکسب درآمد

تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 22:59 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد با اینستاگرام

همانطور که می دانید گوشی های موبایل در زندگی روزمره ی ما نقش مهمی دارند و فردی را دیگر نمی بینید که دارای گوشی هوشمند نباشد یا در یکی از شبکه های اجتماعی فعال نباشد.یکی از همین شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد.

حتی شاید ندانید که اینستاگرام نیز خود یک قطب بازاریابی نیز هست و نقش مهمی در انواع کسب و کارها دارد.مثلا کسانی که کارهای هنری نیز درست می کنند می توانند سری یک صفحه برای خود درست کرده و عکسهای کارهای خود را گذاشته و در زیر عکس نیز شماره تماس و قیمت محصول خود را زده و یکم توضیح درباره ای آن نیز می دهند,شما هم می توانید از این روش استفاده کنید.

یکی از عوامل موثر در افزایش استفاده از اینستاگرام نیز حجم بالای استفاده از کسب و کار در برنامه می باشد و این نیز دلیل استقبال زیاد از این برنامه است که باعث شده است که خیلی ها حتی در خانه بدون نیاز به مغازه و دادن اجاره و فقط در خانه و با یک برنامه کسب و کار خود را شروع کرده و پول خوبی کسب کنند.

هر روز و هر روز کسانی بیشتر به ایسنتاگرام روی می آورند و هر روز تعداد افراد در اینستاگرام زیاد می شود پس دست نجنبانید و سری ثبت نام کنید و برنامه رو از کافه بازار دانلود کنید و شروع به کسب و کار خود کنید.

*برای درآمد بالا در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها:

1.بیشتر کردن فالوورها

2.گذاشتن هشتگ

3.گذاشتن عکس و ویدئو از محصول یا خدمات خود در برنامه

4.عکس از کسانی که از شما خرید کردند و راضی بودند

5.تبلغات ویدئویی خود را در برنامه بگذارید.

6.ویدئویی تبلیغاتی نیز از تک تک محصولات خود سعی کنید بزارید.

7.سعی کنید از همون اینستاگرام بازاریاب پیدا کرده و نیز اون هم کارهای شما را دنبال کرده و با چندین بازاریاب و پورسانتی که خوش حال شود و شما هم سود خوبی کنید کسب و کار خود را رونق داده و از این راه هم پول کسب کنید.

برای دانلود برنامه از کافه بازار اینجا کلیک کنید.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با اینستاگرام
برچسب‌ها: کسب درآمداینستاگرامکسب درآمد الکترونیکیتبلیغات در اینیستاگرامتبلیغات

تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 22:41 | نویسنده : ATH |

خب در این روش کسب درآمد در خانه, واقعی,رایگان و بدون هیچ هزینه و پولی میتوان از آن درآمد کسب کرد.تنها با کوتاه کردن لینک های خود از سایت اپیزو می توانید کسب درامد قابل توجهی داشته باشید.

تعریف opizo(اپیزو):

اپیزو یک نوع سامانه ای می باشد که شما لینک های خود را به اون داده و اون لینک های بلند شما را کوتاه کرده و به لینک های درآمد زا و پول آور تبدیل می کند و بعد آن لینک را پخش کنید و به ازای هر کلیک و دیدن لینک شما مبلغی به حساب شما اضافه می شود.خوبی این سایت نیز فارسی بودن آن هست و شما می توانید به راحتی پول پارو کنید و حتی می توانید اثبات پرداختی ها را هم نیز در سایت نگاه کنید.

*من خودم این سایت را امتحان کردم و تا الان ازش خوب پولی گیرم اومده پس نگران تقلبی بودنش نباشید.

-حداقل مبلغ درخواستی 15 هزار تومان می باشد.

-از هر بازدید هم 5 تومان می گیرید.

-یعنی اگر شما دارای 100 لینک باشید و هر لینک روزی 10 بار دیده شود(مقدار خیلی کمی می باشد) یعنی 1000 بار بازدید که یعنی شما می توانید روزی 5000 تومان کسب درآمد از این راه بکنید.

  • چند نوع کسب درآمد با لینکهای اپیزو

*این نوع کسب درآمد مخصوص کسانی است که سایت یا وبلاگ دانلود,یا وبلاگی دارند که لینک در آن می گذارند و حتی کسانی که در شبکه های اجتماعی لینک می گذارند هم می توانند پول خوبی از این راه به جیب بزنند.

*شما می توانید با کوتاه کردن خبرهای داغ درباره ای فوتبالیست ها,سیاسی و اقتصادی,بازیگران و... و پخش کردن آنها در شبکه های اجتماعی یا در وبلاگ یا سایت خوب نیز پول هنگفتی بگیرید.

همچنین می توانید از زیر مجموعه گیری هم 10 درصد از پول زیرمجموعه های خود را به جیب بزنید و حال کنید.

برای ثبت نام در سایت اپیزو می توانید بر روی گزینه ای ثبت نام در پایین کلیک کنید.

ثبت نام


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیدرآمد از کوتاه کردن لینک
برچسب‌ها: کسب درآمدفیزیکیالکترونیکیمیلیونمیلیاردکارآفرینکسب درآمد در خانه

تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 22:25 | نویسنده : ATH |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد