کسب درآمد 100 درصد با کوتاه کردن لینک های خود
جدیدترین مطالب
لینک های وب





خب در این روش کسب درآمد در خانه, واقعی,رایگان و بدون هیچ هزینه و پولی میتوان از آن درآمد کسب کرد.تنها با کوتاه کردن لینک های خود از سایت اپیزو می توانید کسب درامد قابل توجهی داشته باشید.

تعریف opizo(اپیزو):

اپیزو یک نوع سامانه ای می باشد که شما لینک های خود را به اون داده و اون لینک های بلند شما را کوتاه کرده و به لینک های درآمد زا و پول آور تبدیل می کند و بعد آن لینک را پخش کنید و به ازای هر کلیک و دیدن لینک شما مبلغی به حساب شما اضافه می شود.خوبی این سایت نیز فارسی بودن آن هست و شما می توانید به راحتی پول پارو کنید و حتی می توانید اثبات پرداختی ها را هم نیز در سایت نگاه کنید.

*من خودم این سایت را امتحان کردم و تا الان ازش خوب پولی گیرم اومده پس نگران تقلبی بودنش نباشید.

-حداقل مبلغ درخواستی 15 هزار تومان می باشد.

-از هر بازدید هم 5 تومان می گیرید.

-یعنی اگر شما دارای 100 لینک باشید و هر لینک روزی 10 بار دیده شود(مقدار خیلی کمی می باشد) یعنی 1000 بار بازدید که یعنی شما می توانید روزی 5000 تومان کسب درآمد از این راه بکنید.

  • چند نوع کسب درآمد با لینکهای اپیزو

*این نوع کسب درآمد مخصوص کسانی است که سایت یا وبلاگ دانلود,یا وبلاگی دارند که لینک در آن می گذارند و حتی کسانی که در شبکه های اجتماعی لینک می گذارند هم می توانند پول خوبی از این راه به جیب بزنند.

*شما می توانید با کوتاه کردن خبرهای داغ درباره ای فوتبالیست ها,سیاسی و اقتصادی,بازیگران و... و پخش کردن آنها در شبکه های اجتماعی یا در وبلاگ یا سایت خوب نیز پول هنگفتی بگیرید.

همچنین می توانید از زیر مجموعه گیری هم 10 درصد از پول زیرمجموعه های خود را به جیب بزنید و حال کنید.

برای ثبت نام در سایت اپیزو می توانید بر روی گزینه ای ثبت نام در پایین کلیک کنید.

ثبت نام


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیدرآمد از کوتاه کردن لینک
برچسب‌ها: کسب درآمدفیزیکیالکترونیکیمیلیونمیلیاردکارآفرینکسب درآمد در خانه

تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 22:25 | نویسنده : ATH |
صفحه قبل 1 صفحه بعد